Vissza

Szállítási és fizetési feltételek

Szállítás

 

Megrendelés esetén, e-mailben értesítjük. 
A csomag futárnak történő átadásáról e-mailben értesítést küldünk,a SPRINTER nemzetközi futárszolgálattal kötött megállapodásunk értelmében a futár szolgálat értesíti Önt a csomag ragszámáról, amellyel nyomon követheti küldeményét. 

A webshopban leadott megrendeléseket csak akkor teljesítjük, ha érvényes telefonszámot adott meg.

A megrendelt árut futárszolgálattal, utánvéttel vagy előre utalással szállítjuk házhoz. Munkanapokon 15:00-ig megrendelt árut ha készleten van még aznap átadjuk a futárszolgálatnak, amit 48 órán belül kézbesítenek.

A megrendelés aktuális állapotáról a 30/817-3368 telefonszámon érdeklődhet, munkanapokon 8 és 15 óra közt.  

Fontos!

Pick Pack Pontokra NEM szállítunk: akkumulátort, karosszéria elemeket, 60x60x60 cm-nél  nagyobb és vagy 20 kg-nál nehezebb csomagot. Ilyen esetben kérjük érdeklődjön üzleteinkben telefonon vagy online.

 

Szállítási díjak (áraink az ÁFA-t tartalmazzák):

SPRINTER FUTÁRSZOLGÁLAT DÍJSZABÁSA:
 Csomagsúly  Szállítási díj: /csomag /cím (Ft ) Szállítási díj Br. 50.000.-Ft feletti vásárlás esetén
 10 Kg és alatta   1030 Ft* INGYENES
10,1 - 20 Kg között   1090 Ft* INGYENES
20,1 - 30 Kg között   1330 Ft* INGYENES
30,1 - 40 Kg között   1500 Ft* INGYENES
40,1 - 60 Kg között   2260 Ft* INGYENES
60,1 - 80 Kg között   3180 Ft* INGYENES
80,1 - 100 Kg között   4100 Ft* INGYENES
100 Kg fölött Kérjen egyedi árat !!! Kérjen egyedi árat !!!

*A kiszállítás díja túl méretes csomag esetén változhat!

 

 

Pick Pack Pont  DÍJSZABÁSA:
 Csomagsúly  Szállítási díj: /csomag /cím (Ft ) Szállítási díj Br. 50.000.-Ft feletti vásárlás esetén
 3 Kg és alatta   830 Ft* INGYENES
3,1 - 10 Kg között   890 Ft* INGYENES
10,1 - 15 Kg között  950 Ft* INGYENES
15,1 - 20 Kg között 1020 Ft* INGYENES

 

 

Utánvét összegét megspórolhatja:

Számlánként

Br. 300 Ft*

*Előre utalás esetén ezt az összeget megspórolhatja!


Előre utalás esetén kollégánkkal történt előzetes egyeztetés után számlát küldünk, melyen megtalálja az utaláshoz szükséges adatokat.
 

Az ÁRVÁLTOZTATÁS jogát fenntartjuk. ( üzemanyag ártól függő és változó díjak ! )


Szerződött partnereinknél egyedileg megállapított díjakat alkalmazunk.

Megrendelés esetén az Ön által kiválasztott alkatrészt kézbesítjük Önnek. Karosszériaelemek, fényszórók, lámpák, kenőanyagok és sérülékeny áruk futárszolgálattal történő kiszállítását - azok jellege, sérülékenysége miatt - nem tudjuk vállalni (kivéve ha erről a visszaigazoló e-mail-re adott válaszában felhatalmaz bennünket a vevő a saját felelősségére). Árut csak 8 naptári napon belül áll módunkban visszavenni. Amennyiben 8 napon túl derül ki, hogy az alkatrész nem megfelelő (hibás rendelés vagy egyéb ok miatt), akkor az alkatrész visszavételére kizárólag telefonos egyeztetés alapján egyedi elbírálás alapján a pécsi üzletünkben vagy postai úton van lehetőség. Árut csak sértetlen csomagolásban, újra eladható állapotban tudunk visszavenni. A jóváíráshoz szükséges az általunk küldött számla. Kérjük ebben az esetben adja meg a pénzvisszaküldéshez a postacímét és bankszámla számát.

 

Megrendelés esetén, e-mailben értesítjük. 
A csomag futárnak történő átadásáról e-mailben értesítést küldünk,a SPRINTER nemzetközi futárszolgálattal kötött megállapodásunk értelmében a futár szolgálat értesíti Önt a csomag ragszámáról, amellyel nyomon követheti küldeményét. 

A webshopban leadott megrendeléseket csak akkor teljesítjük, ha érvényes telefonszámot adott meg.

A megrendelt árut futárszolgálattal, utánvéttel vagy előre utalással szállítjuk házhoz. Munkanapokon 15:00-ig megrendelt árut ha készleten van még aznap átadjuk a futárszolgálatnak, amit 48 órán belül kézbesítenek.

A megrendelés aktuális állapotáról a 30/817-3368 telefonszámon érdeklődhet, munkanapokon 8 és 15 óra közt.  

Fontos!

Pick Pack Pontokra NEM szállítunk: akkumulátort, karosszéria elemeket, 60x60x60 cm-nél  nagyobb és vagy 20 kg-nál nehezebb csomagot. Ilyen esetben kérjük érdeklődjön üzleteinkben telefonon vagy online.

 

 

Fizetési feltételek

Személyes átvétel üzletünkben

Üzletünkben készpénzes és bankkártyás fizetés is lehetséges.

Utánvételes fizetés

A rendelés értékét és a szállítási díjat az átvételkor kell kiegyenlíteni, amely tartalmazza a szállítási és az utánvétel költségeit is. 

Előre utalás esetén

Banki előre utalás esetén,még a szállítás előtt kell fizetni, átvételkor nem kell fizetni, és nincs utánvételi költség sem.

Online bankkártyás fizetés 

A Vásárló a szolgáltatások ellenértékét elektronikus úton, bankkártyával, a megrendelés nyugtázásakor teljesíti. Átvételkor nem kell fizetni, és nincs utánvételi költség sem.

Számlaszámunk:    SBERBANK 14100000-30094449-01000002

 

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK INTERNETES KÁRTYÁS FIZETÉSRŐL  CIB BANK

ÁLTALÁNOS FIZETÉSI TÁJÉKOZTATÓ CIB BANK

GYARRAN FELTETT KÉRDÉSEK

 

Elállás, a Vásárló jogai és kötelezettségei

A fogyasztót indokolás nélküli 14 napos elállási jog illeti meg (Korm. rendelet 4. § (1) bek.)
A fogyasztó kizárólag a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket viseli (Korm. rendelet 4. § (6) bek.)

A vállalkozás követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését (Korm. rendelet 4. § (6) bek.),
A vállalkozás a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül fizeti vissza (Korm. rendelet 4. § (5) bek.),

Az elállásra nyitva álló 14 napos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a vásárló a csomagot átvette.

Vásárlói bejelentések, panasz kezelés

A Vásárló a Szolgáltatással kapcsolatban észlelt hibákat a Szolgáltató ügyfélszolgálatán, valamint az info@partnerauto.hu e-mail címen jelentheti be. A Szolgáltató a bejelentéseket, panaszokat minden esetben 30 napon belül kivizsgálja, és a vizsgálat eredményéről a bejelentés módjának megfelelően tájékoztatja a Vásárlót. A Szolgáltató a bejelentésekről és panaszokról nyilvántartást vezet. A Szolgáltató a Vásárló által bejelentett, a vizsgálat eredményeként valósnak bizonyult és a Szolgáltató érdekkörében felmerült hiba kijavítása iránt haladéktalanul intézkedik.

Garanciális ügyintézés feltétele a garanciális alkatrész, a vásárlást igazoló számla, a beszerelés szakszerűségét igazoló számla, a szerelést végző személy ill. szerviz szakvéleménye és a hiánytalanul kitöltött garanciális jegyzőkönyv.

A katalógusban előforduló hibákért (hibás cikkszám, ár, stb.), és az abból eredő károkért nem vállalunk felelősséget.