Vissza

Gyakori kérdések és válaszok

 

Általános kérdések és válaszok az oldal használatával és a vásárlással kapcsolatban. Segítség az oldalon való eligazodáshoz illetve a termékek kereséséhez.

  • Online bankkártyás fizetést választottam, hogy kell fizetnem?
  • Hogyan keressek a weboldalon?
  • Hol találom az autóm alvázszámát vagy motorszámát?
  • Mikor kapom meg a csomagot?
  • Itthon voltam, de nem hívott a futár.
  • Fix időpontban át tudom venni a csomagot?
  • Átvétel előtt kibonthatom a csomagot?
  • Ha valamit nem találok a webáruházban, akkor az nincs?
  • Hibás vagy rossz terméket kapott vagy csak élne a garancia lehetőségével?

 

Online bankkártyás fizetést választottam, hogy kell fizetnem?


Ha online bankkártyás fizetést választott fizetési módnak, nincs más teendője, mint figyelni a regisztráció során megadott email címet.
A lehető leghamarabb küldjük a megadott email címre, a díjbekérőt, ami alapján tud utalni. Ha sokáig nem érkezik meg a díjbekérő, érdemes megnézni a SPAM mappát is, ugyanis sajnos sok esetben oda érkezik be a díjbekérő.

 

Hogyan keressek a weboldalon?
 

Általános szöveges keresésre használja a fejlécben lévő kereső mezőt. Ha például általános dolgokat szeretne megtalálni, mint például: szélvédőmosó, rozsdaoldó, féktisztító, akkor ezt ebben a kereső mezőben megteheti. Ez a kereső kilistázza Önnek az összes terméket, aminek a cikkszámában, megnevezésében vagy bármiben szerepel az adott szó amire rákeres. A találatokat készletinformáció szerint rendszerezi, elől szerepelnek a készleten lévők, aztán a beszállítónál lévők, aztán a végén vannak a nem elérhető termékek. 

Ha viszont Ön már tudja a cikkszámot, gyáriszámot, esetleg TECDOC számot akkor ezt egy sokkal gyorsabb keresőben, könnyen és egyszerűen megtalálhatja, és egyből kosárba is teheti a terméket.
Ehhez nincs más teendője, mint a fejlécben lévő kereső mező melletti kis ikonra kattint. Így megjelenik a karakteres kereső, ahol ki tudja választani hogy cikkszám, gyáriszám, vagy esetleg TECDOC szám alapján szeretne keresni.

 

Hol találom az autóm alvázszámát vagy motorszámát?

Sajnos a gyártók egy adott típuson belül is több méretű és típusú alkatrészeket használnak, ezért csak autótípus szerint kiválasztva még nem 100%-os a keresés. Épp ezért a lehető legpontosabb keresés érdekében szükség van az autó alvázszámára illetve motorszámára. Így a kiválasztott alkatrész szinte 100%-ig biztos hogy megfelel a kiválasztott autóhoz. Leginkább az összetettebb alkatrészekre igaz ez, az egyszerűbb kopó-fogyó alkatrészek, típus szerint is könnyen beazonosíthatók. De ha a lehetőség adott, legjobb az alvázszám szerinti keresés. Jelenleg is dolgozunk azon, hogy az alvázszám kereső programunk mihamarabb kikerülhessen publikusan a weboldalunkra, a felhasználók számára. Az alvázszámot és a motorszámot a legegyszerűbben a forgalmi engedélyből olvashatjuk ki. Az alvázszám az "E" jelzés melett található, a motorszám pedig a "P.5" jelzés mellett.

 

 

Mikor kapom meg a csomagot?

A beérkezett vagy készleten lévő termékeket a feladástól számítva általában 1-2 munkanapon belül szállítjuk, de egyes esetekben (ünnepek, extrém időjárás, munkaszüneti napok,stb.) ez akár 3-4 munkanap is lehet.
Ha további információkat szeretne megtudni csomagjáról, kérjük a webshop@partnerauto.hu email címen, vagy a 06 30 817-3368-as telefonszámon érdeklődjön.

 

Itthon voltam, de nem hívott a futár.

Kérjük vegyék figyelembe, hogy a futárok általában a privát telefonjaikat használják. A hozzánk beérkezett kéréseket mi továbbítjuk feléjük, de sajnos kötelezettségük nekik nincs erre! Ettől függetlenül igyekeznek együttműködni Önökkel. Kérünk minden kedves vásárlót, hogy a megjelölt időpontban, a megadott címen valaki legyen elérhető aki át tudja venni a csomagot. Ha esetleg nem működik a kapucsengő, mindenképp legyenek telefonközelben.

 

Fix időpontban át tudom venni a csomagot?

A futárok területileg vannak leosztva. Egy futár akár 60-80 helyre is megy naponta, több száz kilométert megtéve. Ezért sajnos ezeknek a kéréseknek nagyon ritkán tudnak eleget tenni, ettől függetlenül mi ezeket az információkat, kéréseket is továbbítjuk feléjük.

 

Átvétel előtt kibonthatom a csomagot?

Sajnos nem. Ezt az úgynevezett Posta törvény szabályozza, amit nem a futárok és nem is az eladók találtak ki. Egy kiküldött csomagot csak átvétel után szabad kibontani, addig az eladó tulajdonát képezi. Viszont fontos, hogy amennyiben a csomagoláson külsérelmi nyomokat lát, a futár köteles jegyzőkönyvet felvenni az áru átvétele után. Ilyenkor javasoljuk, hogy készítsenek fényképet is a sérülésről, vagy akár az átvételtől is elállhatnak.  Amennyiben a csomagoláson belül található sérülés, kérem keressenek minket a webshop@partnerauto.hu email címen, vagy a 06 30 817-3368-as telefonszámon.

 

Ha valamit nem találok a webáruházban, akkor az nincs?

NEM! Bármit be tudunk szerezni, bármilyen járműhöz, akár még aznap! Alkatrészek, kenőanyagok, autófelszerelés, autóápolás bármit amit csak el tud képzelni, mi beszerezzük Önnek. Ha nem találja amit keres, kérhet online árajánlatot, vagy érdeklődhet bármelyik ELÉRHETŐSÉGÜNKÖN és kollégáink állnak szíves rendelkezésére. Ha nem ér el minket telefonon, ez esetben visszahívást is kérhet tőlünk. A lehető leghamarabb visszahívjuk Önt! Ehhez illetve online árajánlat kéréshez, kattintson a jobb felső sarokban található "KAPCSOLAT" gombra, és itt kiválaszthatja, hogy árajánlatot vagy visszahívást szeretne kérni. Ha nem megfelelő árat lát, vagy bármi hibát észlel a weboldalon, azt is ebben a menüpontban tudja jelezni felénk.

 

Hibás vagy rossz terméket kapott vagy csak élne a garancia lehetőségével?

Ha esetleg sérült, vagy hibás terméket kapott, vagy a termék időközben, de garancia időn belül hibásodott meg, és élni szeretne a garanciával, akkor kérjük töltse ki a megfelelő űrlapot, és ezt küldje el nekünk a webshop@partnerauto.hu email címre, ezzel meggyorsítva a garanciális ügyintézést. Kollégánk ellenőrizni fogja a problémát, és a lehető leghamarabb felveszi Önnel a kapcsolatot. További információkat a garancia elbírálásával kapcsolatban, illetve a garanciális űrlapokat itt találja meg:

 

Gyakori kérdések és válaszok

Általános kérdések és válaszok az oldal használatával és a vásárlással kapcsolatban. Segítség az oldalon való eligazodáshoz illetve a termékek kereséséhez.

  • Online bankkártyás fizetést választottam, hogy kell fizetnem?
  • Hogyan keressek a weboldalon?
  • Hol találom az autóm alvázszámát vagy motorszámát?
  • Mikor kapom meg a csomagot?
  • Itthon voltam, de nem hívott a futár.
  • Fix időpontban át tudom venni a csomagot?
  • Átvétel előtt kibonthatom a csomagot?
  • Ha valamit nem találok a webáruházban, akkor az nincs?
  • Hibás vagy rossz terméket kapott vagy csak élne a garancia lehetőségével?

 

Online bankkártyás fizetést választottam, hogy kell fizetnem?


Ha online bankkártyás fizetést választott fizetési módnak, nincs más teendője, mint figyelni a regisztráció során megadott email címet.
A lehető leghamarabb küldjük a megadott email címre, a díjbekérőt, ami alapján tud utalni. Ha sokáig nem érkezik meg a díjbekérő, érdemes megnézni a SPAM mappát is, ugyanis sajnos sok esetben oda érkezik be a díjbekérő.

 

Hogyan keressek a weboldalon?
 

Általános szöveges keresésre használja a fejlécben lévő kereső mezőt. Ha például általános dolgokat szeretne megtalálni, mint például: szélvédőmosó, rozsdaoldó, féktisztító, akkor ezt ebben a kereső mezőben megteheti. Ez a kereső kilistázza Önnek az összes terméket, aminek a cikkszámában, megnevezésében vagy bármiben szerepel az adott szó amire rákeres. A találatokat készletinformáció szerint rendszerezi, elől szerepelnek a készleten lévők, aztán a beszállítónál lévők, aztán a végén vannak a nem elérhető termékek. 

Ha viszont Ön már tudja a cikkszámot, gyáriszámot, esetleg TECDOC számot akkor ezt egy sokkal gyorsabb keresőben, könnyen és egyszerűen megtalálhatja, és egyből kosárba is teheti a terméket.
Ehhez nincs más teendője, mint a fejlécben lévő kereső mező melletti kis ikonra kattint. Így megjelenik a karakteres kereső, ahol ki tudja választani hogy cikkszám, gyáriszám, vagy esetleg TECDOC szám alapján szeretne keresni.

 

Hol találom az autóm alvázszámát vagy motorszámát?

Sajnos a gyártók egy adott típuson belül is több méretű és típusú alkatrészeket használnak, ezért csak autótípus szerint kiválasztva még nem 100%-os a keresés. Épp ezért a lehető legpontosabb keresés érdekében szükség van az autó alvázszámára illetve motorszámára. Így a kiválasztott alkatrész szinte 100%-ig biztos hogy megfelel a kiválasztott autóhoz. Leginkább az összetettebb alkatrészekre igaz ez, az egyszerűbb kopó-fogyó alkatrészek, típus szerint is könnyen beazonosíthatók. De ha a lehetőség adott, legjobb az alvázszám szerinti keresés. Jelenleg is dolgozunk azon, hogy az alvázszám kereső programunk mihamarabb kikerülhessen publikusan a weboldalunkra, a felhasználók számára. Az alvázszámot és a motorszámot a legegyszerűbben a forgalmi engedélyből olvashatjuk ki. Az alvázszám az "E" jelzés melett található, a motorszám pedig a "P.5" jelzés mellett.

 

 

Mikor kapom meg a csomagot?

A beérkezett vagy készleten lévő termékeket a feladástól számítva általában 1-2 munkanapon belül szállítjuk, de egyes esetekben (ünnepek, extrém időjárás, munkaszüneti napok,stb.) ez akár 3-4 munkanap is lehet.
Ha további információkat szeretne megtudni csomagjáról, kérjük a bz@zsu.hu email címen, vagy a 06 30 612 2503-as telefonszámon érdeklődjön.

 

Itthon voltam, de nem hívott a futár.

Kérjük vegyék figyelembe, hogy a futárok általában a privát telefonjaikat használják. A hozzánk beérkezett kéréseket mi továbbítjuk feléjük, de sajnos kötelezettségük nekik nincs erre! Ettől függetlenül igyekeznek együttműködni Önökkel. Kérünk minden kedves vásárlót, hogy a megjelölt időpontban, a megadott címen valaki legyen elérhető aki át tudja venni a csomagot. Ha esetleg nem működik a kapucsengő, mindenképp legyenek telefonközelben.

 

Fix időpontban át tudom venni a csomagot?

A futárok területileg vannak leosztva. Egy futár akár 60-80 helyre is megy naponta, több száz kilométert megtéve. Ezért sajnos ezeknek a kéréseknek nagyon ritkán tudnak eleget tenni, ettől függetlenül mi ezeket az információkat, kéréseket is továbbítjuk feléjük.

 

Átvétel előtt kibonthatom a csomagot?

Sajnos nem. Ezt az úgynevezett Posta törvény szabályozza, amit nem a futárok és nem is az eladók találtak ki. Egy kiküldött csomagot csak átvétel után szabad kibontani, addig az eladó tulajdonát képezi. Viszont fontos, hogy amennyiben a csomagoláson külsérelmi nyomokat lát, a futár köteles jegyzőkönyvet felvenni az áru átvétele után. Ilyenkor javasoljuk, hogy készítsenek fényképet is a sérülésről, vagy akár az átvételtől is elállhatnak.  Amennyiben a csomagoláson belül található sérülés, kérem keressenek minket a bz@zsu.hu email címen, vagy a 06 30 612 2503-as telefonszámon.

 

Ha valamit nem találok a webáruházban, akkor az nincs?

NEM! Bármit be tudunk szerezni, bármilyen járműhöz, akár még aznap! Alkatrészek, kenőanyagok, autófelszerelés, autóápolás bármit amit csak el tud képzelni, mi beszerezzük Önnek. Ha nem találja amit keres, kérhet online árajánlatot, vagy érdeklődhet bármelyik elérhetőségünkön és kollégáink állnak szíves rendelkezésére. Ha nem ér el minket telefonon, ez esetben visszahívást is kérhet tőlünk. A lehető leghamarabb visszahívjuk Önt! Ehhez illetve online árajánlat kéréshez, kattintson a jobb felső sarokban található "KAPCSOLAT" gombra, és itt kiválaszthatja, hogy árajánlatot vagy visszahívást szeretne kérni. Ha nem megfelelő árat lát, vagy bármi hibát észlel a weboldalon, azt is ebben a menüpontban tudja jelezni felénk.

 

Hibás vagy rossz terméket kapott vagy csak élne a garancia lehetőségével?

Ha esetleg sérült, vagy hibás terméket kapott, vagy a termék időközben, de garancia időn belül hibásodott meg, és élni szeretne a garanciával, akkor kérjük töltse ki a megfelelő űrlapot, és ezt küldje el nekünk a bz@zsu.hu email címre, ezzel meggyorsítva a garanciális ügyintézést. Kollégánk ellenőrizni fogja a problémát, és a lehető leghamarabb felveszi Önnel a kapcsolatot. További információkat a garancia elbírálásával kapcsolatban, illetve a garanciális űrlapokat itt találja meg: