Gyakori kérdések és válaszok
Általános kérdések és válaszok az oldal használatával és a vásárlással kapcsolatban. Segítség az oldalon való eligazodáshoz illetve a termékek kereséséhez.
- Teendők bankkártyás fizetés estén.
- Keresés a weboldalon.
- Előző kereséseim.
- Hol találom az autó alvázszámát és motorszámát?
- Mikor kapom meg a rendelésem?
- Átvétel előtt kibonthatom a csomagot?
- Nem találtam a keresett terméket. Nem rendelhető?
- Hibás, sérült esetleg nem megfelelő terméket kapott? Garancia?
Teendők bankkártyás fizetés esetén.
Bankkártyás fizetés esetén a ’’ rendelés elküldése” mezőre kattintva, a rendszer megnyitja az internetes fizetési felületet. A kártyaadatok megadása után a fizetés lehetővé válik.Ezután a rendszer véglegesíti rendelést, melyről e-mailben értesítjük.
Keresés a weboldalon.
Cikkszám alapján: Gyakorlatilag bármilyen ismert cikkszámra lehet keresni. Ez lehet TECDOC, gyáriszám, referencia szám.
Gyáriszám kereső: Alkatrészen lévő vagy katalógus alapján kapott gyáriszámra
lehet keresni.
Általános kereső: Általános dolgok ( szélvédőmosó, fagyálló, rozsdaoldó) keresésére használható.
Begépelés után a program felsorolja a talált termékeket.
Előző kereséseim
A már korábban keresett autókat ide menti el a program. Ezt a menüpontot csak regisztrált ügyfelek tudják igénybe venni.
Hol találom az autó alvázszámát és motorszámát?
Vannak esetek amikor az alkatrész pontos beazonosításához gyári programot kell igénybe venni.
Erre kollégáinknak lehetőségük van. Ilyenkor szükség van a gépkocsi pontos adataira.
Az alvázszám az "E" jelzés mellett található, a motorszám pedig a "P.5" jelzés mellett.
Mikor kapom meg a rendelésem?
A beérkezett vagy raktári készleten lévő termékeket a rendeléstől számított 1-2 munkanapon belül szállítjuk. Egyes esetekben (extrém időjárás, munkaszüneti napok, ünnepnap) akár 3-5 munkanap is lehet.
Ha további információkat szeretne megtudni csomagjáról, kérjük az info@partnerauto.hu, webshop@partnerauto.hu email címeken vagy a 06 30 817 3368-as telefonszámon érdeklődjön.
Átvétel előtt kibonthatom a csomagot?
Ezt az úgynevezett Posta törvény szabályozza. A csomagot csak átvétel után szabad kibontani, addig az eladó/forgalmazó tulajdonát képezi .Amennyiben a csomagoláson külsérelmi nyomot lát, a futárral jegyzőkönyvet kell felvetetni. Készítsenek fényképet is a sérülésről esetleg videót a felbontásról. Természetesen az átvételtől is elállhatnak. Ilyen esetben kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségeken:
+36308173368
Nem találtam a keresett terméket. Nem rendelhető?
Természetesen vannak olyan alkatrészek, termékek amelyek a programban nem találhatók. Ezek általában gyári vagy egyedi beszerzésűek. Ilyen esetben kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.
- info@partnerauto.hu
- webshop@partnerauto.hu
- +36309579628
- +36308173364
A „ KAPCSOLAT” fül alatt a „ KATEGÓRIA” ablakot megnyitva választhat különböző lehetőségek közül. Kollegáink igyekeznek a lehető leghamarabb válaszolni.
Hibás, sérült esetleg nem megfelelő terméket kapott? Garancia?
Sérült, hiányos, hibás termék vagy garanciális igény esetén kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén:
- info@partnerauto.hu
- webshop@partnerauto.hu
- +36309579628
- +36308173364
A „ KAPCSOLAT” fül alatti űrlap kitöltésével is elküldheti igényét, észrevételét. Beérkezés után a lehető leghamarabb felvesszük Önnel a kapcsolatot.